מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
האם נכון לספרדים לומר את תפילת 'יזכור'?
תשובה:
בענין "יזכור" – אמנם אין הספרדים נוהגים לומר "יזכור", אך טוב שבליל יום כיפור, אחרי תפילת "כל נדרי", יעשו אשכבה כמובא בסידורים ובמחזורים, ויזכירו בהם את חללי צה"ל.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
האם נכון לספרדים לומר את תפילת 'יזכור'?
בענין "יזכור" – אמנם אין הספרדים נוהגים לומר "יזכור", אך טוב שבליל יום כיפור, אחרי תפילת "כל נדרי", יעשו אשכבה כמובא בסידורים ובמחזורים, ויזכירו בהם את חללי צה"ל.