מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ב
שאלה:
האם יש עניין לשתות יין בסעודת שבת?
תשובה:
טוב לשתות יין בסעודות שבת ואף בסעודה שלישית, כיוון שבכך מקיים את דברי הרמב"ם שכל סעודה תהיה קבועה על היין וכן את דברי הקבלה שצריך לשתות יין או מיץ ענבים בתוך סעודה שלישית
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ב
האם יש עניין לשתות יין בסעודת שבת?
טוב לשתות יין בסעודות שבת ואף בסעודה שלישית, כיוון שבכך מקיים את דברי הרמב"ם שכל סעודה תהיה קבועה על היין וכן את דברי הקבלה שצריך לשתות יין או מיץ ענבים בתוך סעודה שלישית