מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג
שאלה:
מה עושים עם שמן שנותר מהדלקת נרות חנוכה ויש בשמן זה קדושת שביעית?
תשובה:
מן הראוי להשתמש בשמן זה שנותר מהדלקת נרות חנוכה כדי לא להפסידו. והנותר מן השמן ביום השמיני מותר לשרפו.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג
מה עושים עם שמן שנותר מהדלקת נרות חנוכה ויש בשמן זה קדושת שביעית?
מן הראוי להשתמש בשמן זה שנותר מהדלקת נרות חנוכה כדי לא להפסידו. והנותר מן השמן ביום השמיני מותר לשרפו.