תאריך עברי
פרשת השבוע
הדלקת נרות

שימוש בתרומות לבניית בית כנסת לצורך בניית אולם שמחות

מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א

שאלה:

ציבור תרמו כסף לבניין בית כנסת, והסכום עבר את מה שצריך עבור הבנייה, האם מותר להשתמש ביתר הכסף כדי לבנות אולם שמחות בצמוד לבית הכנסת?

תשובה:

אם הציבור תרם את הכסף לשם בית הכנסת, אי אפשר לייעד אותו לאולם שמחות. אבל אם מראש תכננו לבנות מקום שישמש גם ללימוד (בית מדרש) וגם לאירועים – מותר.

שאלות ותשובות

התחברות

התחבר כדי לשמור מועדפים, להגיב ולשאול שאלות

הרשמה

הצטרף לקהילת תורת אליהו

שם להצגה באתר — ניתן להשתמש בעברית

שחזור סיסמה

נשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה