מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
בשכונה מסוימת, שבה מצבו הרוחני של הנוער ירוד ביותר, ועוד הולך ומחמיר, האם מותר להדריך בתנועת הנוער המעורבת מתוך מטרה לתרום מבחינה דתית וחינוכית?
תשובה:
אין לקיים פעילות בתנועת נוער מעורבת. אולם במצב המיוחד של השכונה, ומתוך הבנה שפעילות המדריך חשובה ויעילה, אפשר להדריך בתנועת הנוער, בכפוף להנחיותיו של רב העיר או השכונה.
