יב. יב. אין לסעוד "סעודה רביעית" בעמידה אלא בישיבה ליד השולחן כדבעי וכפי שסועד שאר סעודות חשובות.
יב. יב. אין לסעוד "סעודה רביעית" בעמידה אלא בישיבה ליד השולחן כדבעי וכפי שסועד שאר סעודות חשובות.