מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ד
שאלה:
מהי הדרך הנכונה בנטילת מים אחרונים?
תשובה:
כשנוטלים מים אחרונים יש לחבר ארבע אצבעות ביחד ולהשאיר את האגודל בנפרד. ויש ליטול את האצבעות עד הפרק השלישי הפרק השלישי בכללם, ולהשפיל את האצבעות כלפי מטה בשעת הנטילה.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ד
מהי הדרך הנכונה בנטילת מים אחרונים?
כשנוטלים מים אחרונים יש לחבר ארבע אצבעות ביחד ולהשאיר את האגודל בנפרד. ויש ליטול את האצבעות עד הפרק השלישי הפרק השלישי בכללם, ולהשפיל את האצבעות כלפי מטה בשעת הנטילה.