מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
בית כנסת עורך ערב התרמה, בליווי זמרים ושירי קודש. המארגנים דורשים שהישיבה בטקס תהיה מעורבת, כדי להגדיל את התרומות לישיבה. האם הדבר ראוי?
תשובה:
הישיבה באולם בעת מופעים או כנסים צריכה להיות מופרדת, גברים בצד אחד ונשים בצד אחר. בפרט כשמדובר בכנס שנערך לצורך הישיבה, חשוב להקפיד על הפרדה מוחלטת באולם.
