תאריך עברי
פרשת השבוע
הדלקת נרות

ייחוד ״פח שמיטה״ בשביעית

מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ב

שאלה:

האם יש צורך לייחד ״פח שמיטה״ בכדי לזרוק שם שיירי מאכלים שיש בהם קדושת שביעית?

תשובה:

שאריות מזון שבדרך כלל זורקים לאשפה, ויש בהם קדושת שביעית, מותר לשים אותם בפח רגיל וראוי לשים אותם בשתי עטיפות לפני כן, ולחורר את השקית הפנימית. ויש נוהגים לייחד 'פח שמיטה' מיוחד לכך, אך כיום אין צורך לעשות כן.

שאלות ותשובות

התחברות

התחבר כדי לשמור מועדפים, להגיב ולשאול שאלות

הרשמה

הצטרף לקהילת תורת אליהו

שם להצגה באתר — ניתן להשתמש בעברית

שחזור סיסמה

נשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה