לב. לב. אבל אם קיבלה על עצמה קדושת "יום טוב", או שמדליקה אחרי השקיעה – אינה יכולה להבעיר אש כדי להדליק את הנרות וצריכה להדליק נרות ע"י העברה מאש לאש, וכן אם קיבלו כבר יו"ט בבית כנסת, שהיא או בעלה רגילים להתפלל בו – אינה יכולה עוד להבעיר אש, ואע"פ שהיא עצמה עדיין לא קיבלה יו"ט, כיון שקבלת היו"ט של הציבור מחייבת גם אותה.
