מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
האם יש מעלה באמירת "השכבה" בקריאת התורה לאחר שנת האבל?
תשובה:
לאחר תום השנה, אין להרבות בהשכבות. אנו נוהגים לומר השכבות לאחר סיום שנת האבלות רק בראש השנה, ביום הכיפורים ובהושענא רבה, וכן בשבוע שחל בו יום הפטירה.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
האם יש מעלה באמירת "השכבה" בקריאת התורה לאחר שנת האבל?
לאחר תום השנה, אין להרבות בהשכבות. אנו נוהגים לומר השכבות לאחר סיום שנת האבלות רק בראש השנה, ביום הכיפורים ובהושענא רבה, וכן בשבוע שחל בו יום הפטירה.