מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
האם בזמן אמירת אשכבה צריך לעמוד או לשבת?
תשובה:
מנהג הספרדים הוא שכאשר שליח הציבור אומר אשכבה, רק בני המשפחה עומדים. אכן, בימים נוראים או בימי זיכרון, כאשר עושים אשכבה לחללים, מנהגנו שכל הציבור עומד.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
האם בזמן אמירת אשכבה צריך לעמוד או לשבת?
מנהג הספרדים הוא שכאשר שליח הציבור אומר אשכבה, רק בני המשפחה עומדים. אכן, בימים נוראים או בימי זיכרון, כאשר עושים אשכבה לחללים, מנהגנו שכל הציבור עומד.