יב. יב. כאשר ראש חודש חל יום אחד אומרים: "בסימן טוב יהא לנו ראש חודש פלוני ביום פלוני". וכאשר חל יומיים מציינים את שני ימי ראש החודש, ואומרים: "בסימן טוב יהא לנו ר"ח פלוני, ביום פלוני ופלוני".
