מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
שאלה:
האם ההכאה על הלב בזמן אמירת "סלח לנו" ובזמן אמירת וידוי, היא מעיקר הדין?
תשובה:
באמירת "סלח לנו" הכאה על הלב אינה מעיקר הדין, אך באמירת הוידוי הכאה על הלב היא מעיקר הדין.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״א
האם ההכאה על הלב בזמן אמירת "סלח לנו" ובזמן אמירת וידוי, היא מעיקר הדין?
באמירת "סלח לנו" הכאה על הלב אינה מעיקר הדין, אך באמירת הוידוי הכאה על הלב היא מעיקר הדין.