מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג
שאלה:
האם אדם שישן באוהל חייב להדליק נרות חנוכה, והאם מברך על הדלק כזו?
תשובה:
הישן באוהל מדליק נרות בברכה. וצריך להניח את החנוכיה לפחות שלושה טפחים מעל לקרקע.
מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג
האם אדם שישן באוהל חייב להדליק נרות חנוכה, והאם מברך על הדלק כזו?
הישן באוהל מדליק נרות בברכה. וצריך להניח את החנוכיה לפחות שלושה טפחים מעל לקרקע.