כ. כ. מנהג אחר היה שחלק מן הנשים נוהגות להדליק ולברך בבית הטבילה עצמו, וליהנות מן הנרות בעצמן. אך גם מנהג זה לא טוב, משום שעיקר ההדלקה צריכה להיות במקום האכילה, ומלבד זאת חייבות להדליק נרות בביתן שלא יאכלו באפילה.
