תאריך עברי
פרשת השבוע
הדלקת נרות

ברכת המזון בעיניים עצומות

מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ד

שאלה:

האם יש חיוב לברך ברכת המזון בעיניים עצומות?

תשובה:

גאון עוזנו בעל 'בן איש חי' כתב בשנה ראשונה פרשת 'שלח לך' שיש לברך ברכת המזון בעצימת עיניים וכשיד ימין מונחת על יד שמאל. אמנם, כל זה למי שמברך בלי סידור. אך לכתחילה טוב לברך עם סידור ורק מי שאינו מברך עם סידור יעשה כן.

שאלות ותשובות

התחברות

התחבר כדי לשמור מועדפים, להגיב ולשאול שאלות

הרשמה

הצטרף לקהילת תורת אליהו

שם להצגה באתר — ניתן להשתמש בעברית

שחזור סיסמה

נשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה