תאריך עברי
פרשת השבוע
הדלקת נרות

אמירת העמידה בראש השנה וביום הכיפורים בקול ע״י הש״צ

מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג

שאלה:

האם זה נכון להנהיג שהש"ץ או מישהו אחר יאמר בקול רם את תפילת העמידה בראש השנה וביום כיפור?

תשובה:

לפי הפשט אין איסור לאדם להתפלל תפילת לחש בקול, אך כיום אין צורך בכך, כיון שלכל המתפללים האחרים יש סידור תפילה. אולם לפי הקבלה אין להתפלל תפילת לחש בקול רם.

שאלות ותשובות

התחברות

התחבר כדי לשמור מועדפים, להגיב ולשאול שאלות

הרשמה

הצטרף לקהילת תורת אליהו

שם להצגה באתר — ניתן להשתמש בעברית

שחזור סיסמה

נשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה