מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג
שאלה:
האם זה נכון להנהיג שהש"ץ או מישהו אחר יאמר בקול רם את תפילת העמידה בראש השנה וביום כיפור?
תשובה:
לפי הפשט אין איסור לאדם להתפלל תפילת לחש בקול, אך כיום אין צורך בכך, כיון שלכל המתפללים האחרים יש סידור תפילה. אולם לפי הקבלה אין להתפלל תפילת לחש בקול רם.
