תאריך עברי
פרשת השבוע
הדלקת נרות

אדם שלא בדק חמץ אבל ביטל בליבו

מקור: תנא דבי אליהו, תשפ״ג

שאלה:

אדם שלא בדק את החמץ בליל י"ד בניסן אבל ביטל את החמץ בליבו, האם עדיין צריך לבדוק כשנזכר?

תשובה:

אדם ששכח לבדוק את החמץ בליל י"ד צריך לבדוק את החמץ כשנזכר אפילו אם ביטל בליבו, כדי שלא ימצא חמץ בפסח ויאכלו בטעות. ואפילו אם נזכר אחרי הפסח צריך לבדוק משום חמץ שעבר עליו הפסח.

שאלות ותשובות

התחברות

התחבר כדי לשמור מועדפים, להגיב ולשאול שאלות

הרשמה

הצטרף לקהילת תורת אליהו

שם להצגה באתר — ניתן להשתמש בעברית

שחזור סיסמה

נשלח לך קישור לאיפוס הסיסמה